
Η ιδιότυπη σχέση, ανάμεσα στον πρώην υπουργό Εθνικής Άμυνας, Ε.Αποστολάκη (μην ξεχνάμε ότι είχε χειριστεί, όπως το χειρίστηκε το θέμα της αιχμαλωσίας των δύο Ελλήνων στρατιωτικών στον Έβρο το 2018), αλλά και υπεύθυνο του τομέα Άμυνας του ΣΥΡΙΖΑ και το νυν Αρχηγό ΓΕΕΘΑ στρατηγό Κ.Φλώρο, αναδεικνύεται από τις δηλώσεις του πρώτου για τις κρίσεις και το σκάνδαλο των υποκλοπών που αποκάλυψαν ότι αποκάλυψαν σε βάρος του δεύτερου.
Ενώ λοιπόν όλος ο ΣΥΡΙΖΑ βγήκε μετωπικά κατά του Α/ΓΕΕΘΑ Κ.Φλώρου για τα όσα περιείχαν οι υποκλοπές και για αυτά που ακολούθησαν στις κρίσεις, ειδικά στο Πολεμικό Ναυτικό, όπου έγινε «σφαγή», ο Ε.Αποστολάκης, κάλυψε τον Κ.Φλώρο σε ΟΛΑ τα επίπεδα: Σε ότι αφορά τις παρακολουθήσεις, κατάπιε και «σφύριξε αδιάφορα» για τα όσα αποκαλύφθηκαν και δεν διαψεύσθηκαν για τα «μαύρα», την αγορά σπιτιού, τις απαξιωτικές εκφράσεις για τους πολιτικούς του προϊσταμένους κλπ., περιορίστηκε στο να τον εμφανίσει ως…θύμα!
Άρθρωσε μετά βίας το ότι «υπάρχει ένα συννεφάκι γύρω του και θα πρέπει να δώσει διευκρινήσεις και τώρα με νεότερες δηλώσει τον εμφανίζει ως… όμηρο της κυβέρνησης και θα έπρεπε να είχε παραιτηθεί! Μα γιατί να είναι «όμηρος της κυβέρνησης» αφού είναι… αθώος;
Και από πού συνήγαγε το συμπέρασμα ότι «Οι κρίσεις είναι εξαιρετικές και κανείς δεν έχει παράπονο από αυτές»; Επειδή έκανε υπαρχηγό ΓΕΕΘΑ τον αντιναύαρχο Φραγκίσκος Λελούδα και τον προορίζουν για Αρχηγό ΓΕΝ και ακόμα Αρχηγό ΓΕΕΘΑ;
Τι συνδέει όμως το τέως υπουργό Εθνικής Άμυνας Ε.Αποστολάκη με τον νυν Α’ΓΕΕΘΑ Κ.Φλώρο; Απ’ότι φαίνεται ένα πρόγραμμα: Το πρόγραμμα της απόκτησης των ανθυποβρυχιακών οργανικών ελικοπτέρων του ΠΝ MH-60R της Lockheed Martin (πρώην Sikorsky).
O E.Αποστολάκης το ξεκίνησε και ο Κ.Φλώρος -τον οποίο που ο Αποστολάκης έκανε Αρχηγό ΓΕΕΘΑ το 2019- το συνέχισε και το ολοκλήρωσε με την αγαστή βοήθεια και συνεργασία του γνωστού επιχειρηματία που «σαρώνει» στα ελικόπτερα!
Έτσι, για πρώτη φορά στην ιστορία του ΠΝ αγοράστηκαν ανθυποβρυχιακά ελικόπτερα για φρεγάτες, χωρίς να έχουν αγοραστεί οι φρεγάτες!
Το 1980 πρώτα αγοράστηκε η «Έλλη» και η «Λήμνος» οι πρώτες φρεγάτες της κλάσης “S” και μετά αγοράστηκαν τα οργανικά ανθυποβρυχιακά ελικόπτερα ΑΒ-212 ASW.
Το 1991-1993 πρώτα αγοράστηκαν οι φρεγάτες MEKO-200HN και μετά αγοράστηκαν τα ανθυποβρυχικά ελικόπτερα S-70 της Sikorsky!
Γιατί αγοράζονται πρώτα οι φρεγάτες και μετά τα οργανικά τους ελικόπτερα; Γιατί για να κατασκευαστεί ένα ανθυποβρυχιακό ή επιθετικό ελικόπτερο, απαιτεί το πολύ 36 μήνες (συνήθως παταδίδεται στους 24-28 μήνες), ενώ για να ναυπηγηθεί και να γίνει επιχειρησιακή μία νέα κλάση π.χ. φρεγατών θέλει 60-72 μήνες τουλάχιστον.
Και όχι μόνο αυτό: Στα ελικόπτερα θα πρέπει να εγκατασταθούν όλα εκεί τα συστήματα που θα τους επιτρέπουν να επιχειρούν από κοινού με τις φρεγάτες! Να είναι συμβατά δηλαδή. Τώρα πρώτα αγοράστηκαν τα ελικόπτερα και μετά οι φρεγάτες!
Γιατί; Γιατί υπήρχε «ζεστό χρήμα», αλλά και η τεράστια επιχείρηση προώθησης των φρεγατών MMCS, δηλαδή των πλοίων κλάσης LCS!
Στο κόλπο και ο πρώην Αμερικανός πρέσβης Τ.Πάιατ (αν δεν υπήρχε το θέμα της Ουκρανίας θα είχαμε πολύ ενδιαφέροντα νέα από ΗΠΑ για Τ,Πάιατ).